4. semestr

jaro 2022


Ve čtvrtém semestru už jsem se naplno věnovala diplomce. Přerušila jsem svou práci ve Stride XL a ponořila se do světa virtuální reality.

Jediný zapsaný předmět navíc pro mě byl Projektový management. Chtěla jsem si na závěr vybrat něco opravdu užitečného. Ze svých minulých softwarových projektů už jsem nějakou zkušenost s projektovým managementem měla a předmět mi pomohl si ji upevnit, formalizovat, zpřehlednit. Díky osobnímu přístupu pana Michala Illy a jeho detailnímu feedbacku na domácí úkoly jsem si z převážně e-learningového předmětu odnesla spoustu informací a praktických rad.

Současně jsem tento semestr ještě učila Human-Computer Interaction na FI MU. Oproti jaru 2021 bylo učení o něco míň náročnější – před rokem jsme si nachystali strukturu seminářů, kterou jsme tento rok jen převedli z online formy do osobní.

A nakonec přichází... Diplomka?!

ISKM14 Seminář k diplomové práci IV: Finalizace textu

Tento předmět nebyl vlastně moc předmět, jen jedna úvodní přednáška a k tomu pět kreditů za práci na diplomce. Samotné diplomové práci se věnuju na samostatné stránce.

Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization

Jak se liší UX design pro virtuální realitu od klasického designu pro ploché obrazovky? A jak můžeme pomocí UX zlepšit výuku ve virtuální realitě?

číst více →